Narmina95 Busra2013 yaaa😢😢😍😍😍maşAllah bak kendini cok stres yapıyordun hiçbişey yokmuş canım☺️😍Darısı artık başımıza🤲🏻
Thurkan29 Busra2013 Tebrikler Büşra.Hayırlı evlat olsun.Sükür iyi geçtiğine sevindim.Bana da umut oldun Vallaha.Çok korkuyorum bende aslında.Panik atak geçirirsem diye.Nisanda da ben doğum yapcam.Senin gibi panik atak geçirmeden güzel geçer doğumum İnşAllah☺🤗🌹
Busra2013 Thurkan29 valla cnm normslde kalbım 140 atardı amelıyata 80.90 dı o kdr rahat guzeldıkı cok agaldım onu gorunce🥰❤️
Mevsim36 Busra2013 yaaa elhamdülillah canım şükür güzel geçmiş. Rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🌺🌺🌺
Mervek92 Busra2013 güzel haberlerinizi görmek beni çok mutlu etti dün geceden eser yok dimi ☺️ çok sevindim sizin için Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah bizim için dualarınızı bekliyoruz artık 🥰
Melikenlbt Busra2013 geçmiş olsun maşallah rabbim evladına hayırlı sağlıklı uzun ömür versin inşallah bizede dua et canım dogumumuz kolay olsun ❤️❤️🥰
Feyzaveannesi Serapmehmet_19 Ahh sorma 😊 2.gebeliğim olmasına rağmen sanki ilkmiş gibi. Heyecan olmaz mı 😊 bide o her an gelebilir telaşı bambaşka 😂
Serapmehmet_19 Feyzaveannesi ay çok güzel yaa, bende son günlere gelirim inşallah hemencecik geçsin istiyorum ama zaman geçmiyo bizde heyecanlıyız
Bendiyebiri Busra2013 hadi gözün Aydın canım 🥰 Rabbim sizlere hayırlı evlat etsin, güzel bir ömür nasip etsin inşallah🙏🏻 Bol bol kokla inşallah artık rahatsın ☺️
Clementinee Busra2013 Ouyy çok şükür kuzucummm nasıl güzel bir duygu değilmi 😇 Allahımm sağlıklı uzun ömürler versinn. Çok kolaymış değilmi o kadar stres korku hepsi geride kaldı 😇 şimdi bolca keyfini çıkar bebeğinle İnşallah 🤍
Busra2013 Clementinee allahım o kdr guzel duyguki tarıfsız🥰❤️Ama cok ageım var daha yurumedım sabah yurucm🙄bıde ucum yok bebek tutamıo sutumde az
Kumsallina95 Busra2013 Allah analı babalı büyütsün canım nasılsin bebiş nasıl 😊❣️ korkutuguna degdimi bari ?😊
ozgebebek Busra2013 gozun aydın cnm bnm 😍 analı babalı büyüsün 🤲 benmde 17 Mart sezeryan oluyorum tecrübelerini beklyrm senon adına cok sevındım darısı başımıza inşallah 🤲
Busra2013 ozgebebek hıc korkma hıc korkuock gıbı degıl rabbım sag salım kucagına aldırsın ınsallah bol bol dua et❤️
Ipekgulll Busra2013 ayy çok mutlu oldum kız evham yapmadın panik yapmadın bak bitti çok şükür darısı başıma inşaallah 🤗🤗
Happymommy Busra2013 ayy tebrikler😍😍 Allah anali babali buyutsun, guzel gunlerini gorun hep✨ Isvicrede dogurdunuz degil mi? Ben de isvicrede yasiyorum nasil sezeryana dondunuz? Biraz anlatirmisiniz dogumunuzu?
Busra2013 Beyzan738 yok ıtıp kaktıklarını fln hıssetım ama agrı sızı olmadı suan agrım var ama bebegım yanımda agrılar umrumda degıl❤️🥰