😔 23+2 tek yumurtaya gebeyim dünden beri bebeklerimi hissetmiyordum içim rahat etmedi doktora gittim bebeklerimden birinin kalbi durmuş diğeri yaşıyor çok şükür aynı kesede oldukları için diğeri doğana kadar kalbi duran bebek de orada duracak böyle bir şey yaşayanınız var mı veya etrafınızda yaşayan morale ihtiyacım var ve duaya şimdiden teşekkür ederim