Askiletotomsu Memnun musunuz ? Daha önce konu açılmıştı diye yazıp arattım ama maalesef çıkmıyor 🤷 yeniden sormak durumunda kaldım
Buzlubadem Askiletotomsu ben kullanıyorum 10 gün oldu başlayalı. Ama bende biraz mide bulantısı yaptı. İlaçtan diye düşünüyorum. İlk 3 ay hiç bulantı yaşamadım şuan hem koku hassasiyeti hem bulantı var.
Miiiii Askiletotomsu ben kullaniyorum migdemi.bulandiriuo biraz o yuzden gun icerisinde değilde gece yatmadan once icip yatiyorum direk
Askiletotomsu MLknnlfr altta bir hanımefendi bulantı yapti bende demiş Sizde buna benzer bı komplikasyon oluştu mu
Askiletotomsu iremss altta bir hanımefendi bulantı yapti bende demiş Sizde buna benzer bı komplikasyon oluştu mu
Askiletotomsu Denizvegokyuzu altta bir hanımefendi bulantı yapti bende demiş Sizde buna benzer bı komplikasyon oluştu mu
MLknnlfr Askiletotomsu bende yan etki yapmadı Askiletotomsu hyr bnım normal zaten 7 haftada bulantılarım bşldı..ilaçla alakası yok diye tahmin ediyorum
Askiletotomsu Miiiii böylelikle bulantı yaşamamış mı oluyorsunuz peki Yoksa yine de oluyor mu azda olsa🥺
Denizvegokyuzu Askiletotomsu yok aksine hala koku hassasiyetim ve bulantılarım devam ediyor. Ama ilaçla ilgili bı sorun yaşamadım 👍🏻🙂
MLknnlfr Kızlar kaç haftalık hamilesiniz bnde yeni kullanmaya başladım bnıkmbulantı ve koku hassasiyeti olduğu için doktordan ilaç yazmasını istedim
N_3637 Bende imom kullandım folik asidi hic bi yan etki yapmazken imom omega kokusu nedeniyle bazen beni etkiliyor gebelik sindirim sistemini etkiledigi icin bazen bende de kusma yapıyor
Miiiii Askiletotomsu yok canim ilk icince hafif oluyo.ama hemen yattigim için sabaha bebek gibi uyaniyorum anca evde bi koku gelirse burnuma o tiksindiriyo o kadar
Melekprenses Daha önceki hamileliklerimfe kullandım memnun kaldım şimdi daha erken vakti gelince imoma başlayacağım inşallah
Pyrz_07 Askiletotomsu ilk 3 ay kullandım 4. Ayda doktorum bıraktırdı kilo kaybım olduğu için onu bırakınca mide bulantım geçti yemek yemeye başladım
umayben Ben de kullanıyorum bir şikayetim yok sadece büyük diye yutkunurken zorlanıyorum 😂 ama decavitten sonra bal gibi geldi