aylinnntrhn miniktirtilim Allah kalbimize göre versin hem hayırlısını hem de sağlıklısını canım🌸🥰. böyle düşünenlere de bir an önce akıl versin Yarabbim🤲🏻🤲🏻
elifinilki27 aylinnntrhn Ben 17de öğrendim canım o da zorla oldu doktorun yaptığı bi kötülükten dolayı yoksa yine söylemicekti
elifinilki27 aylinnntrhn Doktor hanım bana acıdığı için cinsiyet söylemiş yelloz karı ay aklıma geldikçe sinirlerim bozuluyor valla şiddet eğilimim yok ama saçını başını yolasın geliyor
hunilimom aylinnntrhn ilk kızıma 17. Hafta ilk defa gitmiştim devlete orda öğrendim özelde ki doktorum söylemiyordu simdi ki kızıma da hep aynı doktora gidiyorum 15. Hafta da öğrendim
ipekveannesi aylinnntrhn evett 21+1 💙 aynen öyle hemde net konuştu kızımda da 14.haftada söylemişti 🤗
aylinnntrhn Aleynasvr valla 17de de görmezsem aynı gün özele gideceğim dayanamam daha fazla🙊 kız mıydı acaba ondan mı söylemedi?
ebrulegarci aylinnntrhn bizim taraf çok erkek meraklısı benim erkek kardeşim var engelli çok acı çekiyor tabi başta sağlık dileyeceksin benimde gönülüm yana kız erkek olsada çok sevinirim evlat evlatir sağlık olsun Rabbimde sizin gönlünüze göre versin ☺️🤲🏼
aylinnntrhn ebrulegarci canım ben de aynı düşünüyorum tabiki her ikisi de paha biçilemez ama herkesin ilk sağlık diledikten sonra gönlünde yatan ayrıdır 🥰 çok teşekkür ederim inşallah Allah sizin de gönlünüze göre versin 🤲🏻kaç haftalıksınız🙈
Aleynasvr aylinnntrhn yok canım erkek. Ama oyalayıp durdu daha çok küçük falan dedi yani gösteriyordu da gostermese neyse. Bende merak ettim daha fazla dayanamadım. Devlet pek kolay kolay söylemiyor ama şansını dene belli olmaz 😀