aylinnntrhn devlette kolay kolay demiyorlar ben ilk gebeligimde özel devlet karisik gidiyordum ama çokta acillik oluyordum en sık devlete gidiyordum hic cinsiyet soylemediler 20. Haftaya kadar en son hem agliyorum hem agrim var bari cinsiyeti soylesenizde bi nebze icim rahatlasa zaten icim disima cikmis dedim
Kadin dondu yuzume bakti kiz bebek ama kimseye soyleme acikladigimi dedi ne alaka dedim
O kadar çok kiz bebek diye aldirma oluyorki devlet duruma el koydu o yuzden aldirma ayi gecene kadar cinsiyette tahmin yapariz ama kesin soylememeye çalışıyoruz dedi ertesi hafta detaylı ya gittigimde 6 cift bi surru kagit imzaliyodu aa dedim bunlar ne imza isi varsa bende esimi cagirayim erkekleri almiyorlar diye disaeda bekliyor dedim. Yok dedi danismadiki bayan
Bunlar kiz olduklari icin cocuklari aldirmak istiyorlar kocalarinin imzasi lazim haflari gectigi icin heyete gonderilecek falan dedi sok oldum.