Poncik1 Lgel bende ilk 3 ay cok görüyodum gercek gibiydi gatta yatak kan içinde falan görüyodum . Cok düşünme
Hlt-seyma21 Lgel canım o zamanları atlatmışsın bence bak 3 aylık olmuş, benim de doğuma 5 hafta var bende doğumda hep kötü şeyler görüyorum. Anne oluyoruz kaygılarımız artık bitmez. Endişe etme olumlu düşün. 🥰
nuhunannesi42 Lgel bende görüyordum hep ilk 3 ay falan gördüm sürekli düşürüyordum bebeğimi Elhamdülillah şuan 25 haftalık olduk çok düşünmemeye çalış Allah’ın izniyle bişey olmaz ❤️