Lgel Bende görüyordum.Allahın izni ile hiçbir şey olmaz.Yalnız Rüyamda gördüğüm zamandan kısa bir süre sonra,lekelenmelerim oldu hemen hastaneye gittik.Düşük tehlikesi olmasın diye iğne ve hap kullandım.1 haftada geçti çok şükür.Ama o zamandan sonra çok dikkat ettim kendime.Siz de dikkat edin kendinize.Sürekli dua edin ve artık rüyanızı düşünmeyin başka şeylerle meşgul edin zihninizi.Allah sizi de bebişi de korusun🤲🏼