Edayu123 Ballisinsen 0.2 dediğiniz 2 değil dimi yani 0.79 gibi ve daha sonra nezaman öğrendiniz acaba gebe olduğunuzu☺️
Barannbebek Edayu123 negatif , adetinizin geçmesini bekleyin bir iki gün değil ama bir hafta kadar bekleyip öyle yapın tabi eğer adet olmazsanız. Ama bu değer negatif demek.
Edayu123 Barannbebek Evet şuan negatif olduğunu bende biliyorum zaten ama merak ettim böyle olup yükselen varmı diye