Edayu123 İdrar yolu enfeksiyonu geçiriyormuşum bugün doktora gitmek zorunda kaldım beta hcg me baklaıtlar 0,79 çıktı daha adetime bir hafta var ve adet düzensizliğimde var geçen ay beta hcg em 0,60dı sizce negatif midr sonradan çıkabilir mi😊
Duy_gu Edayu123 5 üstü pozitif diye biliyorm canm inşallah adetten sonra bakdır çıkar umarım geçmesini bekle güninin
Edayu123 Duy_gu İnşAllah onu beklicem yine ama idrar yolu enfeksiyonu olduğu için belirtilerimide anlamıyorum malesef😒
Duy_gu Edayu123 daha belirtisi olmaz gebeliğin canm kanda belli olur ben adetm 10 gün geçti öyle kan verip öğrenmiştim
Edayu123 Duy_gu Bende öyle düşünüyorum ama bazılarıda 5-6 gün kala bile kandan öğreniyolarya oyüzddn bilemedim ama bence daha erken
Elfs Edayu123 biz de korunuyorduk ama benim adetim çok düzensizdi hep gecikiyordu ben de riskli bir iş grubunda çalışıyordum o yüzden 7 kere test vermişim hepsi 0.30 mu ne çıkmış 7. de korunmayı bıraktık 1.70 çıkmıştı acaba dedim yükselme eğiliminde mi diye düşünmüştüm gerçekten öyleymiş 2 gün sonra baktım 30 çıkmıştı.
Edayu123 Elfs He anladım sen demek istiyosunki hepsinde aynı çıkar yükselme eğilimi olmasa mı diyosun çünkü benimde düzensiz adet geçen ay korunmadık ama adetim çok gecikti duphason kullandım bu ayda qfolin ile devam ettim
Elfs Edayu123 belki sizinki de yükselme eğiliminde olabilir, kesin öyledir demiyorum ama ihtimal var benim öyle olmuştu
Powerpuffgirlzz Edayu123 malesef 🙁 bir sonraki ay teste gittigimde 2-3 gün gecikmişti ama betahcg 490 cıkmıştı
Edayu123 Powerpuffgirlzz Anladım canım hayırlısyla olur inşAllah adet düzensizliğim olduğu için bişey yapamıyorum
Ballisinsen Edayu123 adetten 6 gun onceydi sanrm kan testi yaptirmistim 0.2 cikmisti. 28 gunde bir regl oluyordum. Ve suan hamileym :)
Edayu123 Ballisinsen 0.2 dediğiniz 2 değil dimi yani 0.79 gibi ve daha sonra nezaman öğrendiniz acaba gebe olduğunuzu☺️