Herkese merhaba, 16+0 da doktorumuz kız dedi. Başka bir doktor 18+0 da erkek dedi. Yarın detaylı ultrasonumuz var, her şey belli olacak. Bebeğimi göreceğim için çok heyecanlıyım. Ama aynı zamanda da meraklıyım. Yengemin başına böyle bir olay gelmişti. Bebeğinin kız olduğunu söylemişlerdi, detaylıda erkek çıkmıştı. Acaba benim de başıma gelir mi?
Buraya son görüntüyü bırakıyorum, yorumlarınızı bekliyorum…
[/url]