Ceylanns Saliha03 Gümüş kapak kullandın mi gülüşün iyileştirici özelliğinden dolayı yarayı geçiriyor ve krem veya başka bişeye gerek yok demişti doktorum aldım ama yarın doğuma giricem daha kullanmadım
Saliha03 Ceylanns Doğumdan önce başlasaydın keşke aldım ama bi faydasını henüz göremedim bilmiyorum ya geçmicek herhalde keşke sende 36 dan itibaren göğüs ucuna Hindistan cevizi yağı yada kantaron falan sürseydin yaraları önlüyormuş bana kimse dememişti 😔
Ceylanns Saliha03 ben tatlı badem yağı sürüyorum bi yara olmadı doğumla birlikte gümüş kapak takıcam bakalım bu kimyasal kremleri doktorum önermedi
Saliha03 BusraOzhan 37 den itibaren kantaron yağı Hindistan cevizi yağı sür uçlarına yaraları önlemiş olursun birde kuru Emzirme bana diyen olmamıştı umarım işine yarar dua edersin 😊
Saliha03 Kendineanne Yaptım inanın yapmadığım hiç birşey kalmadı 😔 Hâlâ ayva çekirdeğine devam ediyorum
Kendineanne Saliha03 çok üzüldüm Allah şifalar versin 😕 benim minik de emmiyor kendimi yetersiz hissediyorum anne olmak çok zor 😞
berf72 Saliha03 gümüş kapak kullandım ilk çocukta hiç yara olmadı Allah’ın izniyle bu bebişimde de kullanacam.
Saliha03 berf72 süt birikiyor nemli kalıyor o yüzden mi iyileşmedim acaba ben sizin ilkinde nasıl olmuştu
Saliha03 BusraOzhan İşine yarasın inşallah emzirmeden ucunu sık sütün insin sür öyle emzir inşallah faydalı olur şimdiden sağlıkla gelsin bebişin 😊
BusraOzhan Saliha03 evet ilk gebeliğimde hep sütümü sıkardım göğüs uçlarıma da hep sürerdim ama çok acılar çektim inş tekrarlamaz çok sağol canım 🥰
Saliha03 Kendineanne Amiiin şifa bekleyen herkese şifa versin Allahım 🙏 Hiç kendini yetersiz hissetme mama ile de beslesen süt ile de beslesen mükemmel bi annesin. Her bebek aynı şekilde emecek diye birşey yok ki mama ile büyüyen de sağlıklıca büyüsün inşallah 🥰
Kendineanne Saliha03 Allah razı olsun çok teşekkür ederim destek almak iyi geldi 🌸her kafadan bir ses çıkıyor inanın çok yoruldum herkes çok biliyor