Saliha03 benim hiç göğüs ucum yoktu başta kanaya kanaya emzirdim herkes silikon uca laf etti sonra çocuğumun sarılığı geçmedi bı ay devam etti ne zmn silikon uçla verdim o zmn doydu çocuk rahatladım şimdi ikincide kimseyi dinlemeden silikon uçla verecek hem iyileşmeyi hızlandırdı hemde yarası daha çabuk geçti bıraktım geri ama tabi zor oluyo onlada sürekli dezenfektan etmen lazım her emzirmede