SerraLinasmom Toz kullandım fayda etmedi. Fitil kullandım düzelmişti sanki tekrar akıntım koyulaştı. Ama artık fitil de kullanmayacağım. Bol su içip devam etcem bu geçmiyor yani ben kabullendim 33.haftam şuanlık devam yani.
Ebru_Bahar_27 SerraLinasmom insan korkuyo valla rrken dogum riski varmi yokmu bilmiosnda sari koyu sekilde geliyo
SerraLinasmom Ebru_Bahar_27 Rahim ağzım kapalı şuan 33 hafta dayim simdilik sorun yok ama bakalim. Siz kaç haftalıksınız
linsmea anneyimmm42 canım 17 deyim hafifledi 16 ya kadar cok yogundu :( nioli yağı damlatıyorum çamaşırıma doktorum önerdi iyi geliyo diye düşünüyorum ☺️
anneyimmm42 linsmea bu ara bende çok yoğunlaştı canım ya . Çarşamba günü kontrolümüz var bakalım söylicem doktoruma
Ebru_Bahar_27 SerraLinasmom 30 haftagligim bende zaten serklajliyim bide erken dogum riskimde var doktorum 35e kadar gelirsen sıkntı yok demisti korka korka geciriyorum bugünleri yani
linsmea anneyimmm42 doktorum kaşıntı ve koku yoksa normal demişti bana canım tabiki söyle belki bakar 😊
Gzm23 anneyimmm42 sorun yok o zaman sana tavsiyem iç çamaşırını akıntı geldikçe değiştir birde ütüleyip giy
busrafsar 21 haftalığım günde 3 4 kere çamaşır değişiyorum artık geliyorlar bana geçenlerde hafif mide bulantısında öğürme geldi öğürürken de paçalarıma kadar işedim sonra gül gül hahahaha dedim kendine geeell hahaha 😂😂