deletedmom6295 sacma degil aslinda yumurtalarimiz adet döneminde olusuyor. Hamilelik sadece spermle başlamadığı icin mantikli geliyor. Ben tup bebek yöntemiyle hamileyim yumurta toplama işlemi i filan yaşayınca baya mantikli geliyor 😊😊 ( kimseye yaşatmasın rabbim)