linsmea Kendimizi psikolojik olarak hazır hissetmiyoruz henüz sanırım ama doğum sonrası bu duyguların değişeceğine inanıyorum. Doğuma az kaldı ama ben de pek anne oluyorum modunda değilim, böyle bir post açmıştım da hatta. Düşüncelerimi biraz değiştiren şey, en son kontrolümde ultrasonda bebeğimin bir hareketi oldu. Normalde her seferinde yüzünü görürdük. Kendini hiç saklamadı. O gün de doktor videoya alacaktı hareketlerini, yüzünü gösterdi ama sonra elini koydu 😄 o minicik parmaklar yüzünün önünde hareket edince içim eridi. Meğer beni minicik eller vuracakmış 😄 Şimdi çok merak ediyorum, doğsa da bir an önce öpsem o ellerini diyorum. Bence ihtiyacımız olan şey zaman.