Vezirgelini ben de içiyorumm. Günde 3 4 bardak falan . İlk hamileliğimde doktorum günde 1 bardak gazlı içeçek ve 1 bardak kahve içebilirsin demişti. Şu an ikinci hamileliğim daha fazla içiyorum içeceği inşallah bi sorun olmaz 31 haftalığız bu arada 😊