1 düşük+ 1 kalp atışı durması ardından düşük yaşadım sonrasında ekim ayında perde ameliyatı oldum 3 ay sonra tekrar rahim filmi çekelim dedi doktorum kontrolü için fakat iş-izin durumlarından dolayı rahim filmi çektiremedim. O zamandan bu zamana kadar da gebelik yaşanmadı, ameliyat olup gebelik haberi alanlar rahim filmi çektirmişmiydiniz sonrasında da?😊