Hatice-sezer0 Bende 30 haftalıkkrn gittim yuksrda kafası dedi ama bir sorun değil çünkü 34.haftadan sonra başlar dedş doktorum perinatoloji uzm.gidiyorum baştan beri inanmak istiyorum çünkü normal doğum istiyorum💜 inş döner bı hafta çok hareketliydi dönmüştür belkide 3+5 günlüğüz