Zehra9616 korkma ya okdr insan bunu başarıyor bence normal daha korkunç ben normal istiyorum ama zorluğununda farkndym sezaryen öylemi uykudyken bebiş doguo hop yanında evet onunda ameliyat acısı oluomş iki yönteminde zorluğu başka allah büyüktür inşallah kolay dogumlarmz olr