İlk bebeğim oğluşum olcak hayırlısıyla çantamz herşyimz hazır yarın beşiği felanda kuralım diyorum artık kavuşmaya az kaldı buarada bebeğim dönmüş ben normal doğum istiyorum her ne kadar tereddütlerm olsada kendinden gelişen ve doğal olan daha sağlıklı geliyor sezaryen daha zormuş dikişlerden dolayı vs nyse hakkımızda hayırlısı artık sağlıkla alayımda yavrumu kucagıma önemli olan bu 🐥🤍