NekwaSultan normal olanı eşinden ayrı yatması yatak ayırmasıymış gibi neden davranıyosun ayrıca kadın düzgünce soru sormuş niye sadece yermek için yazı yazıyorsun akıl verebilirsin benim eşim de uyurken eli kolu çok oynuyo ben araya yastık koyuyorum engelliyor niye yatağımı ayırıp ilişkiyi zedeleyeyim eşim bensiz uyuyamıyor ?