[silindi] Eşim bugün uyurken uykuda iki defa karnıma sert bir şekilde vurdu canım yandı uykudan uyandım önceden dikkatli yatardı şimdi maalesef dikkatsiz yatıyor bu darbeler bebeğe zarar verir mi? Ayrı mı yatsam acaba diye düşünüyorum 😐 37+2haftalığım
Harunnisa [silindi] insallah bisey olmamistir allah büyük korur insallah benim bebegim 4 aylikken karnima aldigim darbeyle agriyla gittim kalbinin durdugunu ogrendim ama seninki bayagi büyük allahim insallah bisey olmamistor hareketlerini takip et ama bisey olmamistir sanirim benimki agir bir darbeydi calisirken olmustu
Busrasahin7714 [silindi] benim iki yasinda oglum var hamile kaldigimdan beri gun icinde kac tekme yedigimi Bilmiyorum bazilri cok kuvvetli oluyor o da bebek soz dinletemiyorsun. Cok sukur bir sorun yasamadim şimdiye kadar. İnsallah sende de olmaz.
Nursevindik [silindi] ben her döndüğümde eşim uyanıyor ya düşersem yataktan diye adam kuş uykusu uyuyor iyi misin diye soruyor gece bin kere 😬 dikkat etsin canım ya 😞
[silindi] NekwaSultan ayrı mı yatmam gerekiyor bilmiyorum ayrı yatan duymadım hiç 😐 el insaf derken bu insafsızlık mı oluyor ?
deletedmom209 NekwaSultan normal olanı eşinden ayrı yatması yatak ayırmasıymış gibi neden davranıyosun ayrıca kadın düzgünce soru sormuş niye sadece yermek için yazı yazıyorsun akıl verebilirsin benim eşim de uyurken eli kolu çok oynuyo ben araya yastık koyuyorum engelliyor niye yatağımı ayırıp ilişkiyi zedeleyeyim eşim bensiz uyuyamıyor ?
[silindi] Harunnisa vücudunda falan herhangi bir sıkıntı olmaz demi amniyon sıvısı onu koruyor diye biliyorum ama🤔
Harunnisa [silindi] ben son günüme kadar ayri yatmadim esimde cok dikkatsiz yatar hic ayri yatmadim ama herkes farkli düşünebiliyor insafsizlikla ne alakasi var çözemedim herkes ayri yatmiyor sonucta
Duyguynrky [silindi] en insaf yazanda çok acımasız biri niye ayrı yatcam kocamdan. Canım yastık koy bacak arana o zaman çarpamıyor. Yastığa denk geliyor. Bazen çok derin uyuyorlar napsınlar. Ama korma birşey olmaz. Uykuda ki çarpma o kadar sert olmaz
Harunnisa [silindi] yok ya o kadardan bisey olmaz harekette ediyorsa sorun yoktur dua et allahim büyüktür ufacik sabi subyanlari korur zaten anne karnindaki bebege bana doktorun soyledigi amniyo sivisi varmis disaridan gelen darbelere karsi koruyormus icini ferah tut stres yapma bebege etki eder son zamanlarda fazla stres kafaya takma dogumu bile baslatabilir rahat ol arayabiliyorsan dr ara icin rahat etsin
[silindi] Harunnisa sağol canım allah razı olsun bi hayırlısıyla doğsa da insan görmeyince daha çok endişe ediyor
Harunnisa [silindi] insallah yoktur ben yasamadim belki yasadim ama hatirlamiyorum cocuklarim bayagi büyük çünkü ama allahin izni ile saglikla kucagina alirsin insallah
[silindi] Harunnisa işte bende onu anlamadım bir soru soruyoruz millet çatma derdinde sanki herkes ayrı yatıyor ben bilerek ayrı uyumadım insafsızlık ettim bi düzgün yorum yapar insan 😐 ayrı yatabilirsin dese anlayacağım
[silindi] Harunnisa amin cümlemiz inşallah sağlıkla kucaklarımıza alalım 🙏 bende ilk defa yaşadım yani ilk başlarda çok dikkatli yatardı bu aralar iş stresi mi nedir etki ediyor uykularına 😐
Nazife86 Bencede ayrı yatılacak bi durum yok ben 2hamilelik geçirdim bu 3 hiçbirinde ayrı yatmadım eşimden yatmayida düşünmüyorum, ALLAHin izniyle birsey olmaz, hareketlerini hissediyorsan sıkıntı yok demektir ama istersen bi Dr görün için rahatlasın iyice.
[silindi] Busrasahin7714 inşallah🙏 Doğru ya bebeğin varsa o durumlar da olabiliyor eşim de çok korktu özür diledi ama hareket ediyor bu annelik ne stresli birşeymiş ya
Harunnisa [silindi] her türlü yorum yapilir kafayi takma herkes ayni düşüncede olmayabiliyor sonucta ama daha düzgün cevap verseler daha uygun ama olmuyor iste
[silindi] Nursevindik o da öyleydi ama bugün nedense bu durumu yaşadım sanırım iş yerinde stresli ondan 😐 yoksa dönünce kaç kere yataktan fırlıyor Yataktan düştüğümü sandı kaç kere
Harunnisa [silindi] eder eder benimkide ruyasinda beni dovuyormus sacimi bi cekti aciyla uyandim kalkti bide özür diledi ruyasinda ben bebegimi dogurmusum hastanede bebegi dövüyor muşum nasil hir psikolojiyse artik oda bana kizmis ama gercektede yapiyordu neredeyse dikkatli ol yinede
deletedmom204 [bilinmeyen] cunku bebegine zarar gelebilir bu durumda esiyle ayri yatmasinda ne var. Baskalarimi alir kacar esini.
Ozgesah355 [silindi] millet kafayı yemiş. Boşver canım ben hiç bişey olduğunu düşünmüyorum ben normalde çok zayıf bi insanım göbeğime alışamadım sürekli kapıya falan çarpıyorum hiç bişey olmadı. Su koruyor onları çok şükür ama için rahat etmezse bi doktora git derim canım
deletedmom6295 ben bu yüzden soluma dönüp yayıyorum sağa dönmüyorum çünkü benim eşim de elini kolunu çok oynatıuor yatarken 😀 Allah nasip ederse doğuma kadar da ayrı yatmayı düşünmüyorum grip gibi bir hastalık olmadıktan sonra
[silindi] deletedmom6295 ya bende arkamı dönüyorum ama sürekli aynı yönde yatamıyorum çok ağrım oluyor tutuluyor yattığım taraf bugün de arkanı dön bana dönme sakın diyorum 😂