melekmommm Barannbebek ya fiyatında değilim . Yiyebilsem alırım ama kalitesinden fark ediyor demişsin canım. Koku olması kalitesiz anlamına mı geliyor.
Barannbebek melekmommm markette satılan zeytinyağları ağır oluyor, soğuk sıkım alın, ve katkısız olduğuna emin olun onu da soğukta donmasindan anlayabilirsiniz
Duygukam Senelerdir tüm yemeklerde Zeytinyağı kullanıyoruz ayçiçek yağını sadece kızartma yaparken yada kek vs o tür şeylerde tüketiyoruz
minikpandammmm melekmommm alışkanlık galiba bize mis gibi kokuyor. Sabahları domatesin üzerine döküp ekmek banıp yiyoruz 😁😁😁
ressamistanne melekmommm misal biz hiç sıvıyağ kuyruğuna girip dert çekmiyoruz çünkü sadece zeytinyağ kullanıyoruz :)
Srfe_01 melekmommm canım bende öyleydim markettekıler kokuyo has zeytın yağı al kokmuyo genelde Adana ve Hatay tarafı satıyor onu
Hilalkhrmn417 melekmommm Komili markasin da koku falan yok bilginiz olsun. Eşim de istemezdi şimdi şimdi başladı kendi alıyor artık salatalarda güzel oluyo diye 😊