melekmommm ben ne yemeklerimde ne de salatada zeytinyağından başka bir yağ kullanmıyorum, o ağır tat veya koku zeytinyağının kalitesine göre değişir. Hatta sabah kahvaltısında sadece zeytinyağı limon karışımına ekmek banıp yediğimiz oluyor. Her gün sabah aç karnına bir veya iki kaşık içiyorum kabız olmamak için. Şuan fiyat olarak da ayçiçek yağından farkı kalmadı zaten 🤷