Gulru03 beni sabah erken çağırmıştı işlem amaçlı yatış oluyor ama gün içinde taburcu ediliyorsun. Bayılıp ayrılman kürtaj işlemi falan toplam yarım saat kadar sürüyor zaten. Sonrasında odada serum bağlanıyor. Bitince de iui hissedersen çıkıyorsun. Daha sonra doktor kontrole çağırıyor. 5+3 tü benimki de ama kese gelişmemiş