Bende olmuştum bebeğinin kalbi durmuştu anestesi aldım iyi geçti ben hissetmedim.ağlayarak uyandım hiç unutamam sonra serum verdiler az ağrım oldu yarım.saat sonra eve geldim hiç ağrım olmadı sonra ertesi gün hayata geri.dönüyorsun işte mutsuz.üzgün ama kendini toplamak zorundasın.