Ben hamileliğimin en başından beri her gün 1 bardak nadiren 2 bardak içtim. Gurur duymuyorum doğru bir şey değil bağımlılığım var yemeklerle mutlaka içiyorum. 29 haftalık gebeyim önermiyorum kimseye doktorum kilo , bebiş ve değerlerimde bu zamana kadar hiç bir sıkıntı olmadığı için günde 1 bardak kadarına izin verdi.