Tazeanne0134 Brgu sorun olmaz canım ama abartma tabiki ben temmuz ayında içmiştim en son şu son zamanlar da acayip canım istiyor ama çok direniyorum inan 28+0 haftalık hamileyim
Akarsu_14 hanımlar bişey sorucam ben geçen hastaneye giyim bana dedi 1 ay sonra gel şeker eklemesi yapalım bende kararsız kaldım yapiyimı gerek varmı
[silindi] Yani nasil bukadar zararli birseyi hamile bir insana onerirsiniz aklim almiyor.. Siz kendinizi kasmamaya zararli icecekler icmeye devam edin. Birsey soylemiyorum gercekten pess..
Akarsu_14 10Asli-han10 allaha kurusun hasta olmayın bebek için çok ünemli yedin zaman hemen üstünde çok sok olasın bi bardak su için
eksi_elma Akarsu_14 hasta olucam korkusu olmasa hergün yiyicem ama kendimi tutuyorum haftada bir yiyiyorum 😆
[silindi] 10Asli-han10 Birilerine cok komik geldi bu alkol ve asitmi diye diye gulme krizine girdi cahil insan cok var gercekten 🤦🏻♀️
10Asli-han10 [silindi] tartışmaya girmeye gerek yok bence bilmemek ayıp değil ama bizim milletimizde benim işime gelen benim doğrumdur buna ben inandım sende inanacaksın var..oysaki bir araştırsa sorun olmucak elimizdeki telefonda herşey var artık doğru kaynağı bulduğu sürece sıkıntı olmaz 😏