Duygu388 KaranAlpgeliyor çok zor allah yardımcımız olsn hayırlısı ile tez zamanda kurtarsın cnm inan yüzümde kan yok o kadar solduki gören nolmş sana diyo
Duygu388 Aylin52 ayy aynn doğumdan bu yüzden korkmuyorm bu şeylerden kurtulcam diye akşam saatlerinde bnde daha çok oluyor kafayı yemek üzereyim
Suna0991 Bende 32. Haftamdaym geceleri uyutmuyor sabah ezanında anca uyuyorum yüksek yastik denedim elma yedim yok anacım bugün kontrolüm var aç karnına sabah içilen lansor mu daha çok etkili yoksa gavisconn mu. Rahat uyumayı özledim 😭
Barlas_mom Suna0991 hergün sabah aç karnına bi lansor iç gaviscon falan içmezsin daha arada ki farkı görürsün lansor a şükrettim iyi ki var 🙏🏼