Aylin52 Kızlar 37 haftalık hamileyim beslenmeme dikkat etmeme rağmen geçmiyor bi türlü alev alev yanıyor yemek borum kulaklarıma vuruyo rennie duo şurup asla fayda etmedi siz neler yaptınız ?
Meri3220 Aylin52 canım yediklerime dikkat ediyorum derken mesela neler yapıyorsun yaa ben hayatımda ilk defa mide yanması ne şu hamilelikte öğrendim kontrole gitmeme daha var ilaç yazdırcam ama özellikle bu hafta çok arttı ne yapmam lazım mahfoldum 2 gündür Soğuk süt geçici bir süre idare etti beni bu arada
Asilahmet Aylin52 gaviscon şurup herkez tarafından tavsiye ediliyor doktoruna söyleyip içebilirsin baharatlı yiyeceklerden uzak dur
fatma_ipek Aylin52 midem aşırı yanarsa gaviskon içiyorum onun dışında tuzsuz badem ve süt tüketiyorum. Canım bende tuzsuz badem yemeni tavsiye ederim
Meri3220 Aylin52 ayy ben öyle şeyler yemediğim halde böyle oluyor sanırım Dr ilaç yazdırsam iyi olacak
Askiletotomsu Aylin52 pembe renkte olan double action Daha etkili yani öyle vaadediyor Onu alabilirsiniz Ben hem pembe olanı kullandım gavisconun Hem normal şişesini İnanın etkisi hiç olmadı Yinede kullanmaya inat ettim aldım devamlı Yok ben bı etkisini göremedim
irem-Dora Aylin52 en etkili şey gaviscon double action şurup canım. Öncesinde soğuk süt ve leblebi ile bastırmaya çalışıyordum ama o şurup kadar etkili değil maalesef
KaranAlpgeliyor Hicbirsey fayda etmiyor birazcık serum rahatlatıyor sadece şu an o kadar kötüyüm ki sanırım birazdan yine seruma gideceğim
Duygu388 offff allahım bu mide yanmasından artık kafamı duvarlara vurmak istiyorum cidden ölüm gibii ağladım zırıl zırıl artk bnde mide yanmaası olduğunda kusma geliyor hazımsızlıkda var tabi kustukdan sonra ya yoğurt yada maden suyu içiyorm hafifletiyor artık hamileliğin başından beri kustuğum içn midem tahriş oldu kan geliyo 😔😔😔😔😔
Barlas_mom Aylin52 Ne yediklerim ne de o şuruplar kesti benimkini sabah aç karnına bir tane lansor yazdı doktorum onu içiyorum ne yersem yiyeyim midem de asla öyle bir yanma reflü hiç birşey kalmadı ☺️ Mucizevi bir şey doktorunuza sorup kullanın bence
Duygu388 KaranAlpgeliyor çok zor allah yardımcımız olsn hayırlısı ile tez zamanda kurtarsın cnm inan yüzümde kan yok o kadar solduki gören nolmş sana diyo