Fdemir eslemsi bende yesem kusuyordum asla karnım tok gezemiyorduum mide yanmamdan kusuyordum pronat kullanıyorum o sayede yiyorum 2 kez covid atlatttım 1 ayda şimdide iştahım açıldı
3oglanannesi Fdemir 20 haftada 5 kilo aldım bende yolun yarısında bu 17 haftam var sezeryan olacak 8 9 daha alırım gibi geliyor 🥴
elifaliunaldi Fdemir sıvı kaybediyorsun tatlım, bende inanmıyordum, 3kilo kadar verdim, yiyemiyorsun, mide küçülüyor, yediğini geri çıkarıyorsun, sonra bulantim geçti, bir iştahım açıldı ki şuan tam 36haftalik ve 13kilo aldim
FSCMK Fdemir Bende kusma çok olmuyor mide bulantısı olduğu için yiyemedim ama şimdi decavit kullanmaya başladım ve kusuyorum