Fdemir Merhaba kızlar 28 haftalığız 60 la başladığım bu yolda 2 ayda aldım tüm kiloyu 20 haftalıkken 2 kg almıştım sonra bian da aşırı kilo almaya başladım gözle görülür öyle kilom yok göbeğim de ufak ama tartıda ağır basıyorum şuan 68 kg olmuşum bu gidişle baya alacağım bide aşırı iştahım açıldı sizde durumlar nasıl
MerveeD Fdemir gayet ıyı kılo almışsınız normal de bu zaten. 29+3 deyım 11 kilo almısım doktorum 8 ile 10 kılo arası alman lazım Dı bu haftada dedi benımkı fazla. Bende 60 ile basladım 71 kılo almusum
Eylul2797_ Fdemir demek bebegin alıyo kiloyu bende 20ye kadar hic kilo almadım 58le basladım su an 77 kiloyum🙈bende baya cok yiyorum
Emossk Fdemir moralini bozma ben son ay ilk gebeligimde hiç almadım kilo nefes alamiyon ister istemez az yiyon zaten 😄
FSCMK Fdemir 67 hamile kalıp 94 kiloyla doğum yapmıştım kızımda 😂 bunda 3 aylık olucaz 3 kilo verdim midem bulandığı için yiyemiyorum henüz
Anneym 64 le başladım bende 29 haftalığım 73 üm🤦♀️ ilk gebeliğim de 56 yla hamile kalıp 65 le doğum yapmıştım bunda daha şimdiden çok hızlı gittim Allah sonumuzu hayrede 🤣🤲
Fdemir Anneym Amin amin 😂 benim ilk gebeliğim bide kilo takıntım var normalde 20 22 haftayaa kadar 2 kg almıştım çok dikkat etmiştim ama biranda aldım korkuyorum veremem diyeb
Busra2089 27+2 yim 70 ile hamile kaldım 78 kiloyum şu an. 1.70de boyum var. Dün doktora gittim bende fazla aldığımı düşünüyordum ama doktor normal dedi. Böyle devam edersen rahat bir doğum olur dedi o öyle dediği için içim rahatladı. 😅
Fdemir Busra2089 bana doktorum hiç kilomu sormuyor vallahi iyi veya kötü birşey demedi hiç ama çok aldığımı düşünüyorum bazılarına bakıyorum 4 5 kg aldım diyor kimisi daha az şaşırıyorum
Anneym Fdemir Bana hemşire biraz yavaş git diyo diyoda miğdem dinlemiyor 🤣 Napalım doğumdan sonra Bi güzel veririz sıkıcaz biraz dişimizi amman bence şuan tombik olmak çok güzel boşverin 🤣🤣 Tabi sonrasında biraz cefa çekicez ama napalım sağsalim kucaklarımıza alalım da bebişlerimizi 🤲kiloyu da veririz Allahın izniyle 🤗
MerveeD Fdemir Takıntılıyım bide kılo takıntım var bekarlıktan beri asla 60 kılo dan yukarı cıkmadım hep ac kaldım hamılelıkten doydum 😂😂 bide bunun dönüşü var inşallah kılo verebıkırız eşim spora ve dıyetısyene yazdıracagım üzülme dıyor o derece takıntılıyım
Fdemir Eylul2797_ Şuan kilonun 1300 bebek desek eşi suyu rahim kan göğüs vs derken omlarında kilosu vardır değil mi
Fdemir Anneym Haklısınız herşey bebeklerimiz için 🥰 bana ne kilo soran var ne iyi körü diyen niye kimse ilgilenmiyor acaba
Eylul2797_ Fdemir tabiki de sabah happy momda ki yazıyı okudum bebek 3000. 3500 kilo bebegin suyu 800 grm amniyon sıvısımı ne 700 grm bebegin esi 5000 grm dahada yazıyordu okudum rahatladım yani dogumda Bi 10 kilo gidiyormuş hesapladım yazanları 😅
Anneym Fdemir Benimde oğlumda hiç tartmazlardı bile 🤣 ben kendim tartılırım. Oğlumda 9nkilo aldım toplamda amma 36 haftalık 2070 gram doğdu şimdi bunda biraz yavaş git kendine kilo aldıracak şeyler yeme bebeği besle diyor gögüs lerde büyük maşallah diyor🤣Napım zaten yapı olarak kilo almaya çok müsaitim normalde de biraz dikkat etmeyim ucunu salıyım kilo alırım ki 58 lerdeydim ipin ucunu 2 3 ay kaçırdım dedim aman diyete başlarım Bi öğrendim hamileyim bende ilk 2 ay sadece ne aldım ne verdim ama sonra 2 şer 3 er aldım 🤣🤷♀️
Fdemir FSCMK ben 2 haftaya kadar hala kusuyordum ama hiç kilo vermedim kusarak kusup kilo verenlere şaşırıyorum iyi birşey aslında ilk başlarda vermek bebeğe zararı da yok
eslemsi Bende yiyorum hic istahsizlik cekmedim bu gebeligimde ama 20 haftaligim hala prilam iciyorum biraksama sla yiyemiyorum bulantim gecmedi hala. 3 kilo vermistim 2 sini geri aldim hamile kaldigim kiloya henuz ulasmadim. Ilk gebeligimde 74le kalip 90la doguma girmistim suan 67 kiloyum cok guzel kilo verdim fazlasiyla verdim ama gobek kaliyor
Fdemir eslemsi bende yesem kusuyordum asla karnım tok gezemiyorduum mide yanmamdan kusuyordum pronat kullanıyorum o sayede yiyorum 2 kez covid atlatttım 1 ayda şimdide iştahım açıldı
elifaliunaldi Fdemir sıvı kaybediyorsun tatlım, bende inanmıyordum, 3kilo kadar verdim, yiyemiyorsun, mide küçülüyor, yediğini geri çıkarıyorsun, sonra bulantim geçti, bir iştahım açıldı ki şuan tam 36haftalik ve 13kilo aldim
FSCMK Fdemir Bende kusma çok olmuyor mide bulantısı olduğu için yiyemedim ama şimdi decavit kullanmaya başladım ve kusuyorum