Deletedmom_6 Normalde tüketmiyorum ama bazen canım aşırı nescafe çekiyor ve şimdi içiyorum ama aşırı vicdan azabıyla😢çünkü zararlıymış 😢
Emedko Deletedmom_6 bende çok nadir canım isterse içiyorum cnm . Abartmadığın sürece birşey olmaz bnce
Deletedmom7373700 Deletedmom_6 nescafe zaten normalde de zararlı canım iyi değil faydası yok zararı çok türk kahvesi tercih et derim onun yerine doktorun müsade ediyorsa
Selnboga Deletedmom_6 Gebelikten önce bildigin türk kahvesi bagımlısıydım. Ama bulantı dönemlerimde şansıma kahveden tiksindim hiç içmedim 🥲 içesimde gelmiyor şükür 🤦🏻♀️
Mucizemiizz Doktorum günde 1 tane icebilirsin dedi hafta da 2-3 kez turk kahvesi iciyorum.Özellikle 3 ayi gectiyseniz içebilirsiniz kendinize eziyet etmeyin ama nescafe turk kahvesine göre daha zararli diye duymuştum yine de doktorunuza bi sorun
Deletedmom_6 Mucizemiizz bana nedense hiç içme dedi 😒 bugünde burnuma nescafe koktu resmen o derece canım çekti normalde türk kahvesi bile içmiyorum şimdi doktora desem içme dedim der 😬😢
Mucizemiizz Deletedmom_6 Ayy yok o kadar skmayin kendinizi her ne kadar sinir olsamda insanlar sigara bil iciyorlar 6 aylik hamilesiniz gunde bir defa içebilirsiniz yani bi riskiniz yoksa
Kuzusunannesi Deletedmom_6 o kadar da abartmayın ya gercekten yorumlara bakıyorum şaşırıyorum sütü ısıt içine azcık kahve koyup iç bundan ne olacak normal paket Nescafe almazsın olur biter
Deletedmom7373700 Deletedmom_6 içme canım o zaman zararlı demek ki tutma evinde de bir süre en azından evde elinib altında olunca insan iradesine yenik düşüp içiyor ama olmayınca kim gidip alacak neyse diyorsun
Deletedmom_6 Selnboga bende günde 5-6 bardak türk kahvesi içerdim nescafe asla tüketmezdim şimdi canım aşırı nescafe çekiyor 😬 umarım tiksinirim bende
mervesglm Deletedmom_6 günde 1 fincan Türk kahvesi hakkımız var. Her günde içmiyorum zaten. Son ayım aşırı derecede nescafe isteği var günde 1 içiyorum canım çektiğinde. Kahve kola maden suyu bunları içmekten korkma. Yasak koyma kendine. Daha çok canın ister. Aşırıya kaçmadığın sürece bişey olmaz.
Deletedmom_6 mervesglm valla içiyordum döktüm kahveyi Bende de aşırı nescafe aşkı başladı anlatamam 😢 Benim doktorum kahveydi kolaydı bunları asla içme dedi 🤷🏼♀️
Filiko Deletedmom_6 her gun bı fincan bol sutlu filtre kahve ıcıyrm bı zararı olcagını dusunmuyrm ki doktorum da ole dedı
Srp22 Hergun bi tane iciyorum ama bol su tuketiyorum kafein cocugu zatiflatiyormus hep icme diolarda neden diolar bilmiyorum baska zarari var mi bildiginiz?
Deletedmom_6 Srp22 sindirmede zorluk çekiyormuş kafeini o yüzden zararlıymış sizin dediğinizle aynı şeye çıkıyor beslenemiyormuş zaten çocikim zayıf o yüzden içemiyorum 😢 ama aşırı canım çekiyor ve malesef su içen biri değilim 😢
MerveeD Deletedmom_6 18. Haftama kadar fılan ıcmedım sonrasında yanımda içen olursa bir finca ıcıyorum 29 haftalıgım
Rukiyoloji Deletedmom_6 nescafe pek sevmem ama Türk kahvesini doktorum yasaklamadı. Sadece ilk 3 ay şarküteri ve çiğ et yasak dedi. Onun haricinde ne istersen yiyip içebilirsin alkol hariç dedi bende asla abartmadan herşeyin tadına bakmaya çalşıyorum. 26. Haftaya girdik bir sıkıntımız yok ayrıyetten zaten 2. Gebeliğim kızımda da aynı şekildeydi çok şükür sağlıkla kucağıma aldım 🤍❤️ Bence kendine eziyet etme vicdan azabında çekme abartmadan tadabilirsin ☺️
Deletedmom_6 Rukiyoloji doktorunuz ne güzel ya 😢 benimki öyle değil kafensiz kahveye bile yok dedi zaten hamburgerdi pizzaydı asla yeme dedi 😂 son 3 ay sabretcem 😬
Bebetoveannesi Deletedmom_6 dün değil evvelsi gün kontrole gittim filtre kahvesi delisiyim ama 10 haftadır içmiyorum sordum doktoruma bir küçük fincan içebilirsin günlük dedi ben günlük değil de iki üç günde bir orta kupa filtre içicem başka hiç bir kahve türünü içmiyorum zaten
minikpandammmm Bebetoveannesi 2-3 haftada bir ben de filtre kahve içiyorum. Aynen ben de Sade filtre kahve hastasyim ama baya azalttım. Dogurayim da her gün içsem diye bekliyorum 😁😊😄😉
Bebetoveannesi Deletedmom_6 dün değil evvelsi gün kontrole gittim filtre kahve delisiyim ama 10 haftadır içmiyorum sordum doktoruma bir küçük fincan içebilirsin günlük dedi ben günlük değil de iki üç günde bir orta kupa filtre içicem başka hiç bir kahve türünü içmiyorum zaten
Deletedmom_6 Bebetoveannesi filtre kahve sevmiyorum keşke sevsemde bi yudum falan içebilsem böylesi içmedikçe canım daha çok istiyor