Seyma_slk bu saçmalıklara inanmamak lazım. Yıllık doğum oranlarında erkek ve kız oranı yaklaşık eşit çıkmakta. Öncelikle hamile olduğunuz için sağlıklı bir gebelık olduğu için yatıp kalkıp şükretmelisiniz. Yerinizde olmak isteyen binlerce insan var. Önce sağlıklı hayırlı evlat olsun kız erkek ne fark eder. İkiside evlat.:)