Nazlikizim61 Melekprenses Bende Sakarya Erenlerdenim 33.haftamdayım Ertan Zan a gidiyorum Medar hastanesinde😊
Mrvbebk Melekprenses merhaba bizde güllük mahallesinde oturuyoruz 11+5 iz ilk gebeliğim bizde sadik akbiyikliya gidiyoruz ama medara geçmeyi düşünüyorum dogum için
Binnurburak Sakarya Erenlerdeyiz medar hastenesi doktor ertan beye gidiyoruz 28+2 haftaligiz bizde 😀😇🖐
Zehrakaramanoglu6554 Herkes burda ne güzel sıcakkanlı gözüküyor 9 aydır burdayım kafama uyuşan normal arkadaş olacağım kimse yok çok sıkıcı 😥 keşke yakın olsak