Bi doktor bana cok zayif olduğunu belinin de cok ince olduğunu sezaryenle alıp mamayla flan bi şekilde beslenip toparlanabilecegini söylemişti 36 haftaliktim o zman ordan cikar çıkmaz yeni doktor ve hastane aradim yarina baska yerdeki doktora gidip herseyin yolunda olduğunu sezaryene gerek olmadığını öğrendim oglum da 3200 dogdu cok sukur bazen cihazlar dogru tartmiyo ama bazi doktorlara da güven olmuyo malesef