Benimde 11. Haftam bitti son 2 haftaya kadar çok kötüydüm prilamdr. Kullanıyordum hiç faydası yoktu ama yanlış kullanmışım kızlar ben hergün saat 17.00 de 2 tane içiyorum çok şükür artık mutfağa da giriyorum yemekte yiyorum bilginiz olsun ben bir akşam bir sabah içiyordum yanlışmış o