Peperonni selam kızlar Bugün sabah uyandığımda yatakta uzanırken karnımda böyle seğirme oldu yukarı doğru böyle titreşim gibi bişey kelebek kanadı diyorlar ona da benziyor bu tekme mi oluyor acaba 🤔?
Deletedmom_7 Peperonni kaç haftalıksiniz? Bizim gibi 11 12 haftalar arasındaysaniz tekme hissetmek için çok erken.
FSCMK Deletedmom_7 😂😅aynen valla ekimde kasımda düğün yapıldığı zaman gidemiyoruz yada gezmeye gidemiyoruz ama yaza kadar evde büyüyorlar yazın gezmeye felan iyi gidiliyor
Deletedmom_7 Feyza-nur bir de İzmirde yaşıyorum burası yazın çok sıcak böyle düşününce hak verdim şimdi.
Kader3509 Deletedmom_7 bnmde o haftalara denk gelicek İzmir’de hangi hasteneye gidiyorsunuz dr önerin var mı
EsraBaykara Deletedmom_7 13+1 haftalık bizimki de :) 11 eylül tahmini doğum tarihi. Çok istedik eylül olmasını biz. 12eylül evlilik yıldönümümüz 21 eylül nişan günümüzdü 22 eylül doğum günüm Kız olursa adını tahmin edersiniz artık :)))
Deletedmom_7 EsraBaykara vay be nasıl güzel zamanlama ya❤️ Hepsini bir ayda kutlamış olursunuz😄 Evet eşim de ismini Eylül düşünüyor kız olursa sanırım Eylülde doğan çocukların isim kaderi Eylül😄😄
Merveberill EsraBaykara aaa bizimde 12 eylül evlilik yıldönümümüz ikinci yılımızda bebeğimizi kucağımıza alcaz inşallah 🥰
Deletedmom_7 Mouradi göğüslerde kaşıntı var şu sıralar. Bulantılar devam ediyor ama her gün değil Bir de minicik bir göbeğim çıktı henüz dışarıdan kazak giydiğim için belli olmuyor 💕
Peperonni Deletedmom_7 13. Hafta 14 olacak canım bilmiyorum ki nette yazdım tekme ilk öyle hissediliyor yazmışlar sorayım dedim