Ciloobelo Gizemturanli Bende 40+0 ım benim kızım aynı sizin dediğiniz gibi yapıyor karnımın bazı yerlerini semsert yapıp taş kesiliyor sonra düzeliyor Çarşamba kontrolüm var inşallah açılmam vardır yatış yaparlar sağ Salim kavuşalım artık hepimiz bebelerimize😩😩🙏🏻😂
Alparslanannesii Ranaa54 çarşamba günü 40 oluyoruz bizde ve tık yok kontrolde açılma olmazsa sezeryan için gün alıcaz bizde
Yusuf_alpin_annesi 38+3 olduk kilosu 3.200 41 haftaya kadar beklicez diyo doktor hiç belirti yok ne sancı ne bişe böyle giderse sezeryan olmak zorunda kalicaz
Ranaa54 Gizemturanli gözünüz aydın sağlıcakla kavuşun inşallah yavrunuza bizlerede dua edin darısı bizim başımıza inşallah 🙏🥰
Gizemturanli Hala hastahanedeyiz 🥳 yatisimizi yaptılar nst ile kontoller yapılıyor. İnşallah hepimiz saglikla kucaklarimiza alalim 🙏