39+1 olduk bu gece en zor gecem resmen oğlum var küçük onu uyuttum bende rahat uyurum diye. Ama ne nefes alabiliyorum ne uzanabiliyprum tam. Elhamdülillah bu güne kadar iyi geldik bulantı kusma ödem olmadı bu gebeliğimde ama artık çok daha zorlaşıyor