Oznurack1 canım sabah 6.30 da WC ye kalktım sıkışmıştım sancı da giriyordu . Yataktan kalkar kalkmaz su boşaldı halıya . Sonra koştum tekrar bosalmaya devam etti . Duş aldım apar topar esimle hastaneye gittik suyum baya bitmişti . Sancımda vardı doktor yatış yaptı hemen . Suni ile desteklememiz lazım açıklık 2 cm dedi tamam dedim suni sancı verdiler sabah 10 a kadar kendi sancımla açılmadı . 10.00 dan 16.00 a kadar suni sancı verildi hala açılma aynıydı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Siddet git gide artti artık dayanamadım daha 7-8 saat bunu çekersin dediler bende lütfen sezeryana alın dayanamıyorum dedim apar topar sezeryana alındım 45 dk içinde bebeğim kucağımdaydi 🥰 sadece boşu boşuna o kadar saat sancı cektim