Mineccee 39+3 haftadayız şiddetli sancılarım olmaya başladı baya güçlü suyum gelmedi doktorum da şehir dışında. Kendi doktorum olmazsa nöbetçi doktor mu doğum yaptıracak? Gerçek doğum sancısı mı off çok tedirgin oldum
semakulekci Mineccee Genelde öyle oluyor canım suyun gelmediyse eğer sabaha kdr bekletirler belki ama açılmana da bağlı. Darısı başıma inşallah 39+2 olduk tık yok egzersizde yapıyorum ama nafile sancı nasıl onu bile bilmiyorum
Mineccee Aynur47 çatı muayenisindenden sonra gelmişti ama herkes nişan değildir dedi 1 cm açılmam vardı 10 gün önce falandı
Mineccee semakulekci semakulekci 10 gün önce 1 cm açılmam vardı artarsa giderim artık hastaneye çok şiddetli giriyor yalancı sancılarım gibi değil biraz da belim ağrıyor
Mineccee guzelbebegimmmmm bende bir an önce gelsin istiyorum ama doktorum ptesi gelecekti 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ceyduygu Mineccee Kendi doktorunuz yoksa nöbetçi doktor yaptiriyor doğumu. Ben ilk gebeliğim de aynı şeyi yaşadım 39+5te doğurdum. Para verip tanımadığım bir doktora yaptirmak istemedim güvenemedim devlet hastanesine gittim doğum için
Mineccee Ceyduygu aklıma geldi o ihtimalde ayy bu gece belli olcak bnde devlete giderim belki tanımadığım bi doktora gitmekle aynı şey gibi
Mineccee Cotanakk belimden karnıma vuruyor kramp gibi ama çok güçlü hareket edemedim çatımda da ağrı var. Karnımda taş gibi
Cotanakk Mineccee bu anlattıkların doğum sancısı canım istersen bi sıcak duşa gir hem ağrın azalır hem açılman varsa kolaylaşır daha sonra da yavaştan hastaneye git bence :)
guzelbebegimmmmm Canicim61 38+4 karnımda bazen toplanıyor o kadar. Sancı mancı yok. Aşağı baskı yok. Bianda suyum gelsin de doğum başlasın diye dua ediyorum
guzelbebegimmmmm Mineccee 37. Haftada bana da aynısı olmuştu. 5dkda bir sancı giriyordu. Meğerse çok yorulduğum için bünyem error vermiş. Sonra kesilmişti ağrılar. Hala da yok