Bayraktar123 Valla kızlar ben de 17 yıl sigara içtikten sonra Oğluma hamile iken 4.aya kdr günde 3er tane içtim asla bırakamam zannediyordum bana annem çok kızıyordu bu çocuk hastalıklı doğarsa veyada yaşamazsa diye çok korktum dedimki ya öyle olursa.O gün yemin ettim hamileligim boyunca sigarayı icmiycem diye çocuğum 1 bucuk yaşına yaklaştı ikinciye hamileyim şu an 14.haftamdayim halada içmiyorum tamamen bıraktım.Yani hersey kafada bitiyor isterse insan bırakır.