Merveozcelikcckl Kızlar afedersiniz eşimle beraber olmuştum ardından sızıntı şekilde suyum geliyor karnım taş kesildi biraz ağrım var az daha bekleyeyim mi hemen doktora gideyim mi 38+4 haftalık hamileyim deneyimli olanlar cevaplarsa sevinirim
UluElif Merveozcelikcckl suyun geldiyse sakın bekleme hemen hastaneye git bebek tehlikeye girer tereddüt bile etme
Babyboy24 Merveozcelikcckl doktorunu ara sor bence bide rengi şeffaf ise için rahat olsun ama yeşilimsi ise bebeğin kakasını yapma riski var dikkatli ol
Tase Merveozcelikcckl Bence git hastaneye.. iliski görmende cok dogal burda sanki konu oymus gibi sacma sacma yaziyorlar. bende ilk gebeligimde kese yirtilmasindan dolayi hastanede tuttumar mikrop kapma acksinda sürekli bebegimin kalbini kontröl ettiler. Bence giit
Gizemvencoglu ppapatyaa Gebelik riskli ise yasak vardır normal gebeliklerde özellikle en çok son 1 ayda önerilir doğumu kolaylaştırması için ☺️
Espbulut ppapatyaa hayır canım genelleme yapma bence ben 40 haftamı doldurmuştum hiçbir belirtim yoktu eşimle yakınlaşmamın ertesi günü nişanım geldi ve Doğum oldu kolaylaştırdı yani ...
Merveozcelikcckl ppapatyaa ppapatyaa doktorum bana özellikle tavsiye etti sperm doğumu başlatıyormuş benim iki gündür ağrılarım vardı zaten bilinçli yapılan birşey ayrıca burada gebelik ve cinsellik başlıklı bilgilendirme yazısında son ana kadar risk olmadığı sürece ilişkiye girilebilir yazıyordu
Babyboy24 ppapatyaa kim koyuyor yasağı😊 son ayda yaşanılan ilişki açılmaya yardımcı olur ve doğumu kolaylaştırır peki ya siz bunu bilmiyor muydunuz? Risk varsa doktor yasak koyar ayrıca su geldikten sonra da ilişki yasaktır.
ppapatyaa Gizemvencoglu benim riski yok ama doktor yapma dedi bunu herkeze soyluyorlar ver her yerdede yaziyo zaten cok tahlileli illa riskli hamilelik olmasi gerekmiyo
deletedmom209 Gizemvencoglu hayır işin doğrusu riskli olmasa da tekli gebeliklerde son 1 ay çoğul gebeliklerde son 3 ay ilişki yasağı vardır
DuyguAlkan ppapatyaa tam aksi doktora kolay Doğum için egzersiz ne yapayım dedim bol bol yürü ve ilişki dedi. Kaldı ki 37.haftaya kadar yasaktı bana.
tomurcukannesi ppapatyaa internette yazılan makalelerde de doktorların vidyolarında da hep son zamanlarda ilişki, doğumu kolaylaştırır yazıyor. Benim doktorumda son ana kadar yapabilirsin sorun yok dedi. Neden riskli olsun ki zaten? Açılmayı kolaylaştırıyo
Littlemisssunshine ppapatyaa yanlış biliyorsunuz. Ben gebelik kursuna da gittim, özellikle 38 den sonra korunmasız birliktelik yaşanması öneriliyor. Çünkü doğumu başlatıyor:)
Merveozcelikcckl UluElif bebeğim şuan hareketli sadece sızıntı şeklinde gelince az daha ağrımın artmasını beklesem mi diye bilemedim 🤷♀️ evde çekmek istiyorum ağrımı ama galiba gideceğim
Merveozcelikcckl deletedmom209 doktordan doktora fikir değişikliği var galiba benim iki gündür ağrılarım vardı doğumu hızlandırsın niyetiyle yaptığımız bir şey yoksa bende bir aydan fazladır erken Doğuma sebep olur diye ilişkiden uzak duruyordum
UluElif Merveozcelikcckl su gelince beklmek tehlikeli oluyor diye biliyorum suyun gelmeseydi evde çekebilirdin ağrını bence ihmal etme
hilaldmr Merveozcelikcckl siz bi doktora gidin , onlar duruma göre sizi belki eve yollar sabah gelin dye , bu şüpheyle durulmaz bişey olursa dye 🤗kolay dogumlar inşallah
Merveozcelikcckl Babyboy24 ama gerçekten doğumu başlatıyormuş deneyimimle sabit 😁 ama 38. Haftadan önce son bir ay yapmadık erken Doğuma yol açmasın diye
deletedmom209 Merveozcelikcckl suyun geldiyse fazla beklememen taraftarıyım istersen ılık bi duş alıp hastaneye git
Merveozcelikcckl Babyboy24 şeffaf canım bir de aşırı değil sızıntı şekilde geldi biraz şimdi ağrım var suyum gelmiyor bebek de hareketli
Babyboy24 Merveozcelikcckl o zaman endişe etme hayırlısı olur inşallah okuruz artık iki güne doğum hikayeni