Betulbzdmr ben ilk hamileliğimde düşük yaptım kanamalı gebelikti, ikincide yine 16. Haftaya kadar kanamam oldu ama bebeğim sağlıklı oyuzden direk kürtaj yaptirmaman iyi olmuş progestan ve proluton iğne kullandim ve sadece yattım. Doktora gidene kadar kalkma ayağa ilaç vermemeleri saçma olmuş ama yarın mutlaka vereceklerdir hiç merak etme Allah’ın izniyle düzelir ama sürekli yat eğer mümkünse yarin doktora giderken bile arabada arkada ayaklarını uzatıp git doktora. Tutunamazsa herşeye rağmen bebekler engelli olduğu için tutunamiyor ama en azindan elinden geleni yap. Allah yardımcın olsun 🤲