Az önce eve geldim doktor kürtaj olman gerek düşük yapıyorsun dedi sağlıklı bir gebelik ilerlemesi yok dedi zaten değerimde çok düşük 97.52 den 3 gün arayla 127.7 olmuş anca bende olmama gerek yok henüz kese bile gözükmezken kürtaj olmamın anlamı yok deyip eve geldim eğitim araştırma hastanesine randevu aldım pazartesiye inşaallah ordan net sonuç alabilirim. Allah hepinizden razı olsun. Dualarda buluşalım bir gün hayırlısı ile bende buraya doğuma sayılı günler kaldı diye yazabilirim… 😞