Askiletotomsu -Hanife78- bende pazartesi gideceğim Devlete gidiyorum halen Ama o rutin kontrolu yapar anca Söylemiyorlar dedigin gibi devlette Cuma yani 15+2 de özele gideceğim Bakalım özel soyleyecek mi 🤷
-Hanife78- Askiletotomsu özel soyluyor valla benim çevremde özele gidpde 13 haftada öğrenenler var devlet bekletiyor kesin olsun diye
Narinbiranne Merhaba bende 14+4 ten yazıyorum .12 haftalıkken özelde cinsiyet söylediler erkek olduğunu. Diş ağrısı çeken varmı aranızda yada dişini yaptıran çok kötü ağrıyor ama onay belgesi istiyorlar kadın doğumdan
ilkheyecanim96 -Hanife78- ense kalınlığı normal denilmişti cinsiyet öğrenmedim elimi kasığıma koyunca pıt pıt hissediyorum 14+2 :))
benimmdunyamm Askiletotomsu bende hissediyorum gaz falan değil gazın hareketi daha farklı bu pıt pıt ediyor seyiriyir gibi zaten saniyelik birşey 3 güne bir falan oluyor
Xxz -Hanife78- ikili tarama yaptırmak istemiyorum dedim birşey imzalattı. Sonra erkek olduğunu öğrendik cinsiyetin. 14+0 haftaligiz. Sağlıkla kolaylıkla nornal doğurmak nasip olur inşallah hepimize
Ogrtbusra Xxz bende yaptırmadım bişeyler imzaladım yaptırmak istemediğime dair sonuçta her hangi bişeyde olsa aldırmayı düşünmüyorum Rabbim vermesin de öyle bişey temennimiz hayırlı sağlıklı olsun 😊
nurhanim07 -Hanife78- biz bugün 14 haftalık olduk cinsiyetimiz kız ikili tarama testi olmuştuk çok şükür iyi
KBTd -Hanife78- biz daha yeni 15 olduk 14’te cinsiyeti %90 olarak öğrendik 💙 doktor 16’da kesin söylemeyi uygun görüyor. Ölçümlerimin hepsi normal çıktı ama doktorum testleri yaptırmam konusunda bana fikir bırakmıyor gibi bir şey eşimde böyle düşünüyor o yüzden biz ikili testi yaptırdık salı sonuçları alıcaz 🤍