-Hanife78- Merabalar hanımlar 14 haftalık olanlar hamileliginiz nasıl geçiyor cinsiyetleriniz belli oldu mu nedir ? Bebeğini hisseden var mı peki birde ikili taramada ultrosonda ense kalınlığı sınırda çıkan var mı sohbet edelim biraz 🤗
Kbrazcan -Hanife78- merhaba ikili tarama yaptırmadım cinsiyeti bugün öğrendik İnşAllah kızıma erkek kardeş geliyor 💚 herşey yolunda dedi doktorum
Gerdinli -Hanife78- iyi gidiyo 14+1 ense kalınlığı normal ikili test sonucu pazartesi çıkıcak bebeğimin hareketini değil olduğu yeri hissediyorum şimdilik cinsiyet 10 gün sonra ama ikili test ultrasonda yüzde seksen erkek dedi❤️
Askiletotomsu -Hanife78- merhaba Hanife Ben tarama testine girmedim güvensiz buluyordum 14+4 um ☺️ Ya sen ? Gebelik mide yanmaları ve belimden sol kalçama girip bacagimi kilitleyen ağrılarla geciyor
-Hanife78- Kbrazcan maşallah ☺️ benim cinsiyeti söylemedi daha 17 sinde gidicem o zaman söyleyecekler erken den söylemiyorum dedi direk
-Hanife78- Gerdinli masllah sağlıkla gelsin inşallah benimkine tahmin bile yurutmedi direk ben erkenden söylemiyorum dedi bekliyorum artık ☺️
-Hanife78- Kbrazcan bende aç olursam boş boş oguruyorum ama tok olursam midem bulanmiyor o yüzden sürekli yiyorum 😂
Ayyyyse 14+1 daha belli değil cinsiyetimiz devlete gidiyorum tahmin bile etmiyor 🙈sol tarafımda kasığımda bazen seyriyor gibi oluyor pıt pıt ense kalınlığı normaldi sınırdan aşağıdaydı 🙏🏻
-Hanife78- Ayyyyse evet devlet hemen söylemiyor bana da söylemediler benimde ense kalınlığı sınırda çıktı şuan durum ne olur biomiyorum
Narmincan Merhaba men bugun 13 oldum. Ama neden 2ci trimestere gecemedim. Dun 12 haftani bitirdiyim icin tebrik mesaji gelmisdi. Ama bugun trimesteru bekledim 2ciye gecmedi
-Hanife78- Narmincan öyleymiş bende araştırmıştım geçen hafta niye ikinciye geçmedim diye öyle yazıyordu bugün de 2. Tirimes yazınca anladım
-Hanife78- Askiletotomsu bende bugün 14 oldum mide yanması bazen bendede oluyor bide geceleri veya sabaha karşı bacağıma kramp girecekmis gibi oluyor Allah’tan hafif geçiyor birde sağ kasigim da hafif ağrılar oluyor sadece
-Hanife78- Askiletotomsu ben 13 haftalıkken gitmiştim erkenden söylemiyorum dedi söylemedi 17 sinde kontrolüm o zaman söyler inşallah