Mehtapca06 Zehra9616 hahahhaha ya hep 70′li yıllarda yaşamak isterdim ama bize sadece kuyruk kısmı kalmış 😂
Mehtapca06 Zehra9616 hahahah en azından almışsın biz valla hep litrelik topladık bazıları almayın vs diyor almasam ne olacak 2 senedir herşeyin fiyatı sürekli artıyor alipta zarar etme ihtimalimiz hiç yok😂😂