Mehtapca06 Hanımlar bu sıvıyağ krizi sizde ne durumda ben anca 6 tane 1 lt orkide alabildim 😂 heryerde bitmiş sıvıyağ
alcang Mehtapca06 dün a101de 115,90a sepete 3 tane almıştım. Teslimat saati gecikti diye sabah alırım dedim ve şok. Yağ satıştan kaldırıldı
poncikveannesii Mehtapca06 aslında çaktırmadan zamda yapmışlar bimde 5 lt 130 olmuştu iki tane aldım ne olur ne olmaz diye bu saatten sonra zaten düşmez fiyat yükselir yükselmez kendi bilir her türlü ihtiyaç olan birşey 🙈
EdizEliz Mehtapca06 ağaç kökü yedirecek az kaldı cnm. Herşey ateş gibi el yakıyor. Köy biberi olmuş 28 lira şaka gibi. ..
Mehtapca06 Deniz2961 aynen onlar başka kalmamıştı bizim markette iyi ki almışsın şimdi de una zam gelecekmiş ekmeğe gelecekmiş böyle böyle ülkece diyete gidicez😂
Mehtapca06 EdizEliz kız geçenlerde canım patlıcan çekti önceden yemezdim mecbur kalmadıkça ama bak 22 TL kilosu olunca sapını yememek için tuttum kendimi😂
Mehtapca06 Zehra9616 hahahhaha ya hep 70′li yıllarda yaşamak isterdim ama bize sadece kuyruk kısmı kalmış 😂
Xxz Mehtapca06 almayın aldırmayın yalandan yapıyorlar millet yağlara saldirsin diye ya. Hep depoya saklamislar karaborsa yapıyorlar. Aldım diye sevinmeyin lütfen bu oyuna ortak olmuş oluyosunjz